V posledních letech se stalo součástí dTestu, stejně jako u jiných spotřebitelských organizací v Evropě i ve světě, pořádání hromadných nákupů pro běžné spotřebitele. Zjednodušeně řečeno – pokud více spotřebitelů projeví zájem o určitou komoditu či službu najednou, daří se sehnat dodavatele, kteří pro takovou skupinu nabídnou výhodnější podmínky. Velkou přidanou hodnotou dTestu při těchto akcích je i dohled nad férovostí obchodních podmínek a korektním průběhem celého obchodu.
Jedna taková aktivita právě probíhá:
Jedná se o kampaň Chci kamna (n)a pelety, jejímž cílem je hromadný nákup pro zapojené spotřebitele, ať už jde o samotná kamna, pelety nebo obě komodity.
Pokud byste se chtěli do kampaně ještě zapojit a dozvědět se v tomto týdnu o výsledcích více, navštivte stránku www.chcikamnanapelety.cz a neváhejte se zaregistrovat. Možnost doregistrace je časově omezená a je možná pouze do tohoto pátku 6. března 2020.